Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SUMEYRA DUMAN |
Dersi Alan Birimler |
İşletme |
Dersin Amacı |
Öğrencilerin tüketici davranışını derinlemesine anlamalarını ve pazarlama yöneticisi olarak tüketici davranışını anlamanın önemini kavramalarının sağlanması amaçlanmaktadır. Tüketici davranışının çalışılması, öğrencilere tüketici olmanın anlamı ve pazarlama stratejilerinin geliştirilmesinde tüketici ihtiyaçlarını karşılamanın rolünü anlamak için bilmeleri gerekenler konusunda bilgi vermeyi amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MRK 2001 - PAZARLAMA İLKELERİ |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Solomon, Michael R. (2020). Consumer Behavior: Buying, Having, and Being. 13th Edition, New Jersey: Pearson Prentice Hall. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ödevler (% 60) = Yarıyıl boyunca dört ödev olacaktır ve her ödev başarı notunun %15'i kadardır. Sunumu yapılmayan ödevlere not verilmeyecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Geç teslim edilen ve sunumu yapılmayan ödevler değerlendirmeye alınmayacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Sumeyra Duman |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|