Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. BURAK KÖSEOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilere modern işletmelerde kullanılan yönetim ve örgüt teorilerini kavramsal, analitik ve pragmatic bir perspektifle anlatmaktır. Bunun yanında bu ders öğrencilerin kendilerine ait yönetim kavramını analiz etmelerini ve anlamalarını sağlayarak kendi yönetim felsefelerini geliştirmelerine yardımcı olacaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
R.L. Daft, R.L. and D. Marcic, (2007) Mamagement: The New Workplace (5th ed.), Thomson South-Western, Australia. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Knowledge about maritime transportation and navigation at undergraduate level, having skills and competencies, research, analysis, interpretation, verbal and written expression, innovation, creativity and entrepreneurial skills and competencies will be evaluated. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunluluğu %70 tir. Sunum ve ödev günlerinde derse gelmeyen öğrenciler 0 alacaklardır |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Öğr. Üyesi Serim Paker. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. (Güncel saatler ofis kapı üzerinde yazmaktadır) |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|