Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. BURAK KÖSEOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği |
Dersin Amacı |
İçeriğini İşletim düzeyinde IMO Model Kurs A-II/1 nin belirlemiş olduğu müfredatın ve Eğitim Sınav Yönergesinin Uzakyol Vardiya Zabiti Düzeyi eğitim müfredatının gereklerini karşılamak. Bakım tutum, boya, raspa emniyet donımlarının bakım tutumu ile ilgili yeterli seviyeye ulaşmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
IMO Model Course 1.01 Tanker Familiarization, Latest versions of International Safety Guide for Oil Tankers and Terminals (ISGOTT) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Literatür tarama, sunumlar, vaka çalışmaları, kişisel bilgisayar simülasyonları. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
STCW Kodu bölüm 1995 A-V/1 minimum gereklilikler konusunda bilgi sahibi olma, petrol tankerlerinde görev alabilme, kimyasal tankerlerde görev alabilme, gaz tankerlerinde görev alabilme, tanker operasyon ve emniyet yönetimi konularında bilgi sahibi olma seviyeleri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunluluğu %70 tir. Sunum ve ödev günlerinde derse gelmeyen öğrenciler 0 alacaklardır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Öğr. Gör. Kpt. Tolga Çetin |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi 0900-1200 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|