Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. BURAK KÖSEOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği |
Dersin Amacı |
Newton mekaniğini ve bu kuralların harekete (yer değiştirmeye) uygulanması hakkında temel kavramların öğrencilere tanıtılması. Bu kavramlar, deniz ulaştırma işletme mühendisliği ve gemi makine mühendisliği için tüm yönleriyle gereklidir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Fizik I / W. E. Gettys, F. J. Keller, M. J. Skove, Literatür Yayınevi, İstanbul |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
İki sınav (vize ve final) toplam notun % 75 ini oluşturmaktadır. Öğrencilere, en az bir hafta içinde tamamlanması için süre verilecek ve ev ödevine dayalı quizler toplam notun % 25 ini oluşturacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Tüm değerlendirme talimatları ve öğrenci yazıları tamamen İngilizce olacaktır. Öğrencilerin tecrübeye dayalı ve/veya matematiksel değerlerden yararlanarak problemleri çözme ve Newton mekaniğinin temel prensiplerini kullanarak çözüm önerileri sunması beklenecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencilerin, tüm derslere katılımı, tüm ödevleri yapmaları ve sınıf içi tartışma ve aktivitelere katılmaları beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç.Dr. Kadir AKGÜNGÖR |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|