Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İlahiyat |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
İlahiyat |
Dersin Amacı |
Eğitim akımlarının doğuşu, gelişimi, geçirdiği safhalar ve eğitim ekolleri hakkında genel bilgi sahibi olmasını; Çağdaş eğitim akımlarının ortaya çıkmasına neden olan, siyasi, sosyal ve kültürel faktörler hakkında bilgi sahibi olmak. Öğrencinin Çağdaş Eğitim Akımlarının kavranmasını sağlayacak yöntemleri ve teknikleri hakkında teorik ve pratik bilgi sahibi olmasını sağlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Aytaç, Kemal: Çağdaş Eğitim Akımları (Yabancı Ülkelerde). Ankara 2007. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrencilerin başarısı ara sınav ve yarıyıl sonu sınavı ile dersteki performansına göre değerlendirilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sukru.keyifli @deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Free |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|