Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Dilbilimi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR.ÖĞR.ÜYESİ AYŞEGÜL ÖZCAN VURAL |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu derste geçmişten günümüze öğrenmeye ilişkin kuram ve yaklaşımlara değinilerek öğrenciler öğrenmenin boyutlarına ilişkin farkındalık geliştirmelerini sağlamaktır. Bu bağlamda, zeka, benlik algısı, yaratıcılık, güdü, öğrenme biçemleri gibi kavramların da özümsenmesi amaçlanmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Bacanlı, H. (2009). Eğitim Psikolojisi. Ankara: Asal Yayınları. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. ÖÇ 1,2,4,6: Ara sınav ve finalde sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
DEÜ Edebiyat Fak. Dilbilim Böl. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders programına göre belirlenecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|