Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. ELİF IŞGIN |
Dersi Alan Birimler |
Kimya (İ.Ö) |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, öğrencilerin ilgilerine bağlı olarak fizikokimya alanındaki güncel araştırma konularını öğretmektir. Fakülte ve bölümün gelişmesine uygun olacak şekilde olanaklar ölçüsünde fizikokimya alanında nelerin yapılabileceğinin işlendiği bir dersdir. Özel konular dönemden döneme değişebilir. Çalışma konuları bir dönemden diğer bir döneme belirlenmiş olan konular arasından seçilebilir. Temel konular: Denel yapısal kimya, kuramsal kimya, moleküler modelleme, ileri polimer teknolojileri, uygulamalı kimyasal kinetik, nanokimya ve polimer kompozitler şeklindedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
ISI Wweb of Science, ve www.sciencedirect.com, scopus.com. gibi bilimsel arama motorlarından elde edilecek güncel literatürler |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, İnteraktif anlatım, Soru cevap tekniği, Ödev verme, Uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sunumlarda verilen temel kavramların ne düzeyde özümsendiği, kavramların birbirleri ile ilişkilendirilme düzeyi, sebep-sonuç ilişkilerinin ne düzeyde anlaşıldığını değerlendirecek düzeyde soruların sorulduğu ödevler, ara sınav ve final sınavı |
Değerlendirme Kriteri |
Vize(%30)+Ödev(%20)+Derse katılım(%10)+Final(%40)+Bütünleme |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
DEU Fen Fakültesi Kimya Bölümü |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba 14:00 -15:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|