Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Kimya |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MÜRÜVVET YURDAKOÇ |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı; Periyotlar çizelgesindeki elementleri sınıflandırabilmek, genel davranışları yönünden karşılaştırabilmek, ametal, yarı metal ve metallerin farklılıklarını ifade edebilmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Tunalı, N. K., Özkar, S. (1993). Anorganik Kimya, Gazi Üniversitesi Yayınları, No: 185. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Çevrim içi sunum, İnteraktif anlatım, Soru cevap tekniği ve ödev |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci Ara sınavlar ve yarıyıl sonu sınavı ile BNS sistemine göre değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70 ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saati ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
D.E.U Fen Fakültesi Kimya Bölümü, m.yurdakoc@deu.edu.tr,elif.subasi@deu.edu.tr, senem.karahan@deu.edu.tr, pelin.kose@deu.edu.tr, elif.ant@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Prof. Dr. Mürüvvet Yurdakoç, Çarşamba 16:00-17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|