Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. FATMA EBRU İKİZ |
Dersi Alan Birimler |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilerin temel psikolojik danışma kuramları ve kapsamını öğrenmelerini sağlamaktır |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İkiz, F. E. ( 2021) Psikolojik Danışma ve Psikoterapide Kuramlar ve Yenilikçi Yaklaşımlar , ( 2. basım), Nobel Akademi Yayıncılık |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
anlatım, beyin fırtınası, rol oynama, uygulama yaptırma, makale ve vaka inceleme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
yazılı sınav yapılacaktır, önerilen kitap ve kaynakların incelenmesi, sunum ve makale incelenmesi istenir, diğer etkinlik notu için grup çalışması, araştırma yapma, sosyal medya içerik üretme , görüşme yapma, ödev ve rapor hazırlama , sunum yapma gerekebilir |
Değerlendirme Kriteri |
Derse katılım, kaynaklara erişme ve okuma, konuyla ilgili verilen sunum hazırlama ve sunma, makale inceleme ve yazma, uygulama, gözlem yapma ve ödev hazırlama, proje hazırlama |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse en az yüzde 70 oranında katılım gereklidir, kaynaklara erişme ve okuma, konuyla ilgili verilen sunumu yapma ve inceleme, makale inceleme, gözlem yapma ve ödev hazırlama zamanında yapılmalıdır |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ebru.ikiz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Görüşme Gün Ve Saatleri Öğretim Üyesi Kapı Programında Yer Almaktadır, Online Deu Üzerinden Veya Debis Hesaplarından 7/24 Mesaj Gönderimi Yapılabilir |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|