Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
İlköğretim Matematik Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
PROF.DR. SERKAN NARLI |
Dersi Alan Birimler |
|
İlköğretim Matematik Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı Sembolik mantık ve kanıt tekniklerini, kümeleri, küme takımlarını, bağıntıları, fonksiyonları ve çeşitlerini, permütasyonları ve işlemleri öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Fethi Çallıalp, (1995) Örneklerle Soyut Matematik, İstanbul Teknik Üniversitesi Yayınları |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Düz anlatım, tartışma, soru cevap. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
Öğrencilerin değerlendirilmesi öğrenme çıktıları doğrultusunda ara sınav ve final sınavları ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
serkan.narli@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
