Ders Bilgileri
|
|
Dersi Veren Birim |
|
Matematik Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
|
Lisans |
Ders Koordinatörü |
|
DOÇ.DR. MELİKE YİĞİT KOYUNKAYA |
Dersi Alan Birimler |
|
Matematik Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
|
Bu dersin amacı, algoritma tasarımını; akış diyagramlarını, girdi-çıktı kavramlarını, döngüleri, karar yapıları, karar verme ve döngüsel problemlere uygun algoritmaların geliştirilmesini; algoritma ve akış şemalarının görselleştirilerek kullanıldığı (scratch, code.org gibi) programların uygulamaları; fonksiyon kullanarak uygun çözüm algoritmalarının oluşturulması, tek ve çift boyutlu diziler kullanarak uygun çözüm algoritmalarının geliştirilmesi, oluşturulan algoritmaların Bilgisayar Cebir Sistemlerinde kodlanmasını öğretmek ve uygulamalar yapmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
|
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
|
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
|
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
|
Çamoğlu K. (2017). Algoritma Uygulamalı Algoritma Kılavuzu. Kodlab Yayın Dağıtım. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
|
Anlatım, tartışma, soru-yanıt, gözlem, grup çalışmaları, ödev hazırlama ve sunma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
|
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
|
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
|
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
|
Sınav tarihleri ders planında belirtilecektir. Sınav tarihleri kesinleştiğinde, tarihlerde değişiklik yapılabilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
|
melike.koyunkaya@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
|
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
|
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
