Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Eğitim Teknolojileri Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders öğretim sistemleri tasarımı kuramına ait eleştirel bakış açısı kazandırmayı amaçlamaktadır. Ayrıca yeni teknolojilerin farklı eğitim ortamlarında ve disiplinlerinde kullanılması durumunda öğretim tasarımı modellerinin nasıl uyarlanması gerektiği ile ilgili uzmanlık bilgisi kazandırmayı amaçlamıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
ustafson, K. L. Branch R. M. & Maribe R.(2002). Survey of Instructional Development Models. 3rd ed. ERIC Clearinghouse on Information Technology mode, Syracuse, NY. (Skim over taxonomy and models) |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunumlar, tartışma, grup çalışmaları, |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize, Final, Proje, Ödev |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
SAlı 13.30 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|