Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Spor Yöneticiliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. HULUSİ MEHMET TUNÇKOL |
Dersi Alan Birimler |
Spor Yöneticiliği |
Dersin Amacı |
Çevre Eğitimi, çevre kirliliği ve doğal alanlara etkisi, doğada yapılan faaliyetlerin çevre üzerindeki etkileri, spor tesislerinin çevre üzerindeki etkileri, çeşitli spor branşlarının çevre üzerindeki etkileri, sürdürülebilir gelişme zorunluluğu, tarihsel süreçte sürdürülebilirlik, sürdürülebilir gelişme bileşenleri, spor ve rekreasyon alanlarının tasarımında sürdürülebilir öncelikler, doğal alanlarda sürdürülebilir öncelikler |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. CHERNUSHENKO, D., VAN DER KAMP, A., STUBBS, D. (2001). Sustainable Sport Management: Running and Environmentally Socially and Economically Responsible Organization. Canada, Ontorio: Green & Gold Inc. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, araştırma, tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ders içi katılım, sınavlar, ödevler. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse ilişkin politika ve kurallar her dönem başında açıklanacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi Necat Hepkon Spor Bilimleri Fakültesi İzmir Caddesi, Çolak İbrahim Bey Mah. 91/3 Sok. No:2 Seferihisar/İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Görüşme gün ve saatleri her dönem oluşturulan bireysel programa göre değişiklik göstermektedir. Öğrenciler e-posta yoluyla istedikleri gün ve saatte ders koordinatörüne ulaşabilirler. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|