Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Spor Yöneticiliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. MEHMET BAYANSALDUZ |
Dersi Alan Birimler |
Spor Yöneticiliği |
Dersin Amacı |
Spor kulüp ve federasyonlarımızın kuruluş amaç ve işleyiş biçimlerini, karar ve yürütme organlarını, görevlerini, amatör ve profesyonel kulüpler ile ulusal ve uluslara arası spor federasyonların örgüt yapıları ve hizmet alanlarını, kulüp ve federasyonların yönetim süreçlerini, kongre ve seçim mevzuatlarını, transfer şekillerini, kulüp ve federasyonlarda yönetim modellerini, denetim mercilerini, yönetici ve liderlik boyutlarını, yöneticilik(meslek yöneticiliği) ve profesyonel yöneticiliğini, sorumluluklarını, sponsorluk yönetmeliğini, ekonomik boyutlarını öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
EKENCİ,Güner., İMAMOĞLU, A.Faik. Spor İşletmeciliği.Nobel Yayın Dağıtım.Nisan-2002, Ankara. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, araştırma, tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Ders içi katılım, sınavlar, ödevler. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse ilişkin politika ve kurallar her dönem başında açıklanacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Turabiye Mah. Beyler Cad. No:4 Seferihisar/İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Görüşme gün ve saatleri her dönem oluşturulan bireysel programa göre değişiklik göstermektedir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|