Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Halı, Kilim ve Geleneksel Kumaş Desenleri |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. ESRA KAVCI ÖZDEMİR |
Dersi Alan Birimler |
Halı - Kilim ve Eski Kumaş Desenleri |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, uzmanlaşmak istedikleri alanlarıyla ilgili seçtikleri konu ile ilgili yerlerde, |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Öğrencinin seçtiği staj yeri ve yapılan çalışmalara göre kaynaklar değişiklik gösterir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Seçilen konu doğrultusunda bibliyograyfa çalışması yapılır konuyla ilgili ana ve yan kaynaklar tespit edilir. Araştırmanın yöntemine karar verildikten sonra haftalık periyodlarla öğrenci çalışması takip edilir ve yönlendirilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin yaptığı çalışma ve sunumdaki performansı jüri tarafından değerlendirilerek başarı notu verilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
Staj çalışması ve öğrencinin yaptığı sunum, 100 tam puan üzerinden değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenci derslerin bitiği tarih ve ders yılının başlama tarihi aralığından kendisinin belirlediği staj yeri ve uygulamaları 200 saat üzerinden olmak üzere 25 iş günü olarak belirlenir. Stajını tamamlamamış öğrenci bir sonraki yılda belirlenen tarihler içinde eksik stajlarını tamamlayarak diploma çalışması dersini almaya hak kazanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
esra.kavci@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
yok |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|