Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzikoloji |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. LEVENT ERGUN |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Bilimleri |
Dersin Amacı |
Bu ders öğrencinin; eğitimi boyunca elde ettiği bilgi ve becerileri çeşitli çalışma alanlarında kullanması ve deneyim kazanmasını amaçlamaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Gerekirse staj yapılan kurum tarafından belirlenecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Fakülte dışında yapılan stajlar bahar yarıyılı sonu ile bir sonraki öğretim yılı güz yarıyılının başlangıcı arasındaki süre içinde yapılır. Öngörülen staj dönemi üçüncü sınıf bahar yarıyılı sonudur. Bu dönem içerisinde stajını tamamlamayan öğrenci eksik kalan zamanı dördüncü sınıf güz yarıyılı sonu ile bahar yarıyılı başlangıcı arasında tamamlayabilir. Ancak derslere devam zorunluluğu olmayan öğrenciler, bölüm Staj Komisyonunun önerileri ve Fakülte Staj Komisyonunun onayı ile yarıyıl süreleri içinde de staj yapabilirler. |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız *** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Bir işyerinde staj yapan öğrenciye doğrudan doğruya iş ve görev veren ve onu denetleyen kişi o öğrencinin staj yöneticisidir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Staj süresi boyunca yapılan gözlemler, gerçekleştirilen pratikler ve staj defterinin hazırlanması |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: elif.tekin@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Pazartesi: 15: 00 - 16:30 |
Staj Durumu |
EVET |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|