Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Oyunculuk |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
AYTEN ÖĞÜTCÜ |
Dersi Alan Birimler |
Oyunculuk |
Dersin Amacı |
Edinilmiş olan bilgiler ışığında tanınan konuşma organlarının, sesin etkili ve amaca göre kullanılmasını öğrenmek, doğru nefes kullanımını, dil bilgisi ve beden diliyle birleştirebilmek, sahne üzerinde kişisel gelişimi sağlamak, doğaçlama yeteneğinin geliştirilmesi ve sahneye ilişkin temel oyunculuk becerilerini destekleyecek yaratıcı beden dili yeteneklerinin ses teknikleriyle birleştirilmesini sağlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
TOM 1002 - Dil ve Konuşma Eğitimi II |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Finding Your Voice: A Complete Voice Training Manual for Actors, A Theatre Arts Books, NY, 2001 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1- Dersler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders değerlendirme aşamasında, öğrencinin dil açısından yapabilirliklerini zorlaması, sınıf içindeki çalışmalarda konsantrasyonu bozmaması, diğer öğrencilerle uyum içinde çalışması, yaratıcı ve özgün olabilme konusunda yeni alanlar yaratması ve disiplin konusundaki tutarlılığı ile değerlendirme yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1- Dersin %80 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|