Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Dramatik Yazarlık - Dramaturji |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF.DR. SEMİH ÇELENK |
Dersi Alan Birimler |
Dramatik Yazarlık - Dramaturji |
Dersin Amacı |
Dramaturgi Araştırmaları 2, Dramaturgi- Eleştiri opsiyonunu seçmiş olan öğrencilere, dramaturgi alanında kuramsal ve uygulamalı araştırma sistematiğini vermeyi ve bu alanda farklı uygulamalar ve geri bildirimlerle eğitmeyi amaçlar. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Dersin ana kaynağı bu alanda yapılan önceki çalışmalardır. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1.Dersler ve Anlatım: Derslerde öğretim elemanı öncelikle örnekler ışığında dramaturjik değerlendirme, dönemsel, yazara ait yaa da akıma/ stile/ düşünceye yönelik değerlendirme üzerine bilgiler verir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dramaturgi Araştırmalarında, öğrencinin yaptığı kuramsal ve uygulamalı çalışmalar değerlendirilir. Yaptığı işlerin yetkinliği ve yaratıcılık bakımından başarısı değerlendirilir. Bunun yanında öğrencinin yaptığı çalışmaların yayınlanması ya da sunulması tam not (100) ile değerlendirilir. |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirmeye ilişkin yapılan açıklamalar, temel kriterleri de belirlemektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1)Dramaturgi Araştırmaları dersinin %75 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
semih.celenk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|