Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Fotoğraf |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SADIK TUMAY |
Dersi Alan Birimler |
Fotoğraf |
Dersin Amacı |
Yeni Medya hızla değişen iletişim bağlamını anlatır. Bu bağlamda teknolojik yetkinlikle ifade geliştirilme çalışmaları yapılır. Günümüz kültüründe Yeni Medya kavramının algılanmasını, okunmasını öncelikle hedeflenir. Bu kültürün estetik niteliği gösterilmeye çalışılır. Öncelikle; Medya Estetiği, Yeni Medya Estetiği derslerinde kazanılan veriler projelendirilerek deneyimlenir. Yeni Medya Projesi Dersinde yaşam, içerik üretimi, yeni medya girişimciliği ve yöneticiliği alanlarında öğrenciyle tartışma ortamları yaratılarak farkındalık geliştirilir. Fotoğrafın; yeni medya türevleri karşısında konumu, işlevselliği yaratıcılıkla bütünleştirilme amacına yönelinir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
-Understanding Media in the Digital Age, Everette E. Dennis (Author), Melvin L. DeFleur (Author), 2010 Pearson |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1-Dersin dönem içinde verimliliğini arttırmaya yönelik dersle ilgili gerekli literatür öğrencilere verilir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirme yöntemi esas alınır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders saatlerine uymak ve dersle ilgili güncel faaliyetleri takip etmek |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç.Dr.Sadık Tumay |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe 11.00-12.00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|