Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. YASEMİN ÜSTÜNDAĞ |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Temel bir tıp bilimi olarak anatominin geniş anlamda tanımlanması, Nomina Anatomica Veterinaria'ya uygun biçimde anatomik terimlerin öğretilmesi ve bu bağlamda hareket sistemi, sindirim sistemi ve solunum sistemini oluşturan yapıların detaylı anatomisinin hayvan türleri arasında karşılaştırmalı olarak verilmesi amaçlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Bahadır A, Yıldız H (2018): Veteriner Anatomi, Hareket Sistemi ve İç Organlar. Ezgi Kitabevi, Bursa. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Powerpoint sunu ve ders materyalleriyle destekli teorik anlatım, kadavra ve maket üzerinde uygulamalı anlatım, soru-cevap. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Vize(%40) + Final (%60) + Bütünleme Sınavı |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca teorik derslerin %70'ine, laboratuvar uygulamalarının ise %80'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve istenmesi halinde ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dr. Yasemin ÜSTÜNDAĞ |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her Pazartesi 15.30-17.30 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|