Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Veteriner Hekimliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. MELTEM KUMAŞ KULUALP |
Dersi Alan Birimler |
Dersin Amacı |
Dokuz Eylül Üniversitesi Veteriner Fakültesi son sınıf öğrencilerinin daha önceki sınıflarda edindiği bilgilerin uygulamalarını yaptırarak, hekimlik sanatının uygulanmasında deneyim ve beceri kazandırmak, hekim adayını hekimlik sanatını en iyi uygulayabileceği düzeye getirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
- Michael H. Ross, Wojciech Pawlina. Histoloji Konu Anlatımı ve Atlas. Palme Yayıncılık, Ankara, 2014, 6. Baskı. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Problem dayalı öğrenme, küçük grup çalışmaları, projeye dayalı öğrenme, bilgisayara dayalı öğrenme, maket ve modellerle uygulama, standardize hastalarla uygulama, canlandırma (role play), hasta başı uygulamalar, laboratuar uygulamaları, sunum, olgu tartışması, makale tartışması |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İntörn eğitiminde öğrenciler kendi içinde gruplara ayrılırlar. Ders içeriği bölümünde belirtilen Anabilim Dallarında, belirtilen süreyle rotasyonlu eğitim alırlar. Ders saatlerinin hafta içerisindeki dağılımları ilgili Anabilim Dalı Başkanlığınca belirlenir ve her grup için önceden ilan edilir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Doç. Dr. Kadri KULUALP |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|