Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Beden Eğitimi ve Spor Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. ŞENOL YANAR |
Dersi Alan Birimler |
Beden Eğitimi ve Spor Doktora |
Dersin Amacı |
Farklı koşullarda ve çevrede yapılan egzersizler süresince vücudun karşı karşıya kaldığı stressin tanımlanması ve bu farklı koşullara organizmanın verdiği akut ve kronik adaptasyonların öğrenilmesi. Ekstreme şartlar ile ilgili literetürde bulunan araştırmaların incelenerek, yeni araştırma (ya da tez!) konularının tartışılabilmesi. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
John B. West, Robert B. Schoene, James S. Milledge High Altitude Medicine and Physiology, 4 edition. A Hodder Arnold Publication. 2007 Robert C. Roach Peter D. Wagner Peter H. Hackett (Eds). Hypoxia and Exercise. Springer,2005. Brooks, G.A., T.D. Fahey, and K.M. Baldwin Exercise Physiology Human Bioenergetics and Its applications.. McGraw-Hill Companies; 4 edition Exercise Metabolism. Mark Hargreaves (Editor), 2. Edition. Human Kinetics, 2006 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım Tartışma Rapor Hazırlama ve/veya Sunma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara ve final sınavları teorik, ödevler ise sunum şeklinde olacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunludur. Derse düzenli olarak devam eden ve katılan öğrencilere kanaat notu kullanılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu, |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|