Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Beden Eğitimi ve Spor Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Beden Eğitimi ve Spor Doktora |
Dersin Amacı |
Yüksek performans gereksinimi duyan sporcuların kuvvet ve kondisyon ihtiyaçlarının belirlenmesi, bu ihtiyaçların giderilmesi için gerekli çalışmaların planlanması ve örnek uygulamalarla konunun anlaşılması dersin amacını oluşturmaktadır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
David Joyce, Daniel Lewindon, High-Performance Training For Sports, Human Kinetics, IL, USA, 2014 Steven J. Fleck, William Kraemer, Designing Resistance Training Programs, Second Edition, Human Kinetics, ILL. USA. 1997. American College of Sports Medicine, ACSM´s Resources for the Personal Trainer, Second Edition, 2007. Lee Brown, Strength Training, NSCA -National Strength & Conditioning Association, Human Kinetics, ILL, USA, 2007. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sözlü anlatım, Yazılı anlatım, Ödev, Uygulama |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara ve final sınavları teorik, ödevler ise sunum şeklinde olacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunludur. Derse düzenli olarak devam eden ve katılan öğrencilere kanaat notu kullanılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu, |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|