Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Beden Eğitimi ve Spor Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Beden Eğitimi ve Spor Doktora |
Dersin Amacı |
Bu ders kapsamında, insan hareket sistemini meydana getiren elemanların biyomekanik özelliklerinin anlaşılmasıyla birlikte biyomekanik analiz yöntemlerini kullanarak inceleme becerisinin kazandırılması amaçlanmaktadır. Bu dersde ayrıca kas-iskelet sistemi dinamiğinin öğrenilmesi de hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Nigg, B.M., Herzog, W., Biomechanics of the Musculo-Skeletal System, 3rd Edition, (Editors), John Wiley & Son. 2007. ISBN: 978-0470017678 Tözeren, A., Human Body Dynamics: Classical Mechanics and Human Movement, Springer. 2000. ISBN: 978-0387988016 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım Tartışma Soru-Yanıt Gözlem Takım/Grup Çalışması Gösteri Uygulama-Alıştırma Proje Tasarımı/Yönetimi |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara ve final sınavları teorik, ödevler ise sunum şeklinde olacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
SIRA NO KISA KOD UZUN ADI FORMUL |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse devam zorunludur. Derse düzenli olarak devam eden ve katılan öğrencilere kanaat notu kullanılacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Adres: Dokuz Eylül Üniversitesi Spor Bilimleri ve Teknolojisi Yüksekokulu, |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|