Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Elektronik Ticaret Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ.DR. SERPİL KESTANE |
Dersi Alan Birimler |
Elektronik Ticaret Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı öğrencilere, öncelikle CRM ve ilişkili kavramları öğretmek ve devamında da internete erişim araçlarının artması sonucu artan müşteri ihtiyaçları, istekleri ve beklentilerini karşılayabilmek amacıyla işletmelerin uyguladıkları E-CRM faaliyetleri hakkında bilgiler vermektir. Ayrıca öğrencilerin E-CRM araçlarının kullanılması ile müşterileri tanımlama, farklılaştırma, onlarla etkileşim kurma ve ilişkileri kişiselleştirmeye yönelik stratejilerin geliştirilmesi ve uygulanması konularında deneyimler kazanmaları da hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yavuz Odabaşı, Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, İstanbul: Sistem Yayıncılık, 2010 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Konu anlatımı, soru-cevap, araştırma ve bireysel öğretim yöntem ve teknikleri uygulanmaktadır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
*** Bütünleme Sınavı Yapılmayan Birimlerde Bütünleme Kriteri Dikkate Alınmaz. |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Ara sınav |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslere en az %70 devam etmek zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
e-mail: serpil.kestane@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|