Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyoloji |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ÇETİN ILGAZ |
Dersi Alan Birimler |
Biyoloji |
Dersin Amacı |
Dersin amacı, hücre biyolojisi alanında lisans düzeyindeki temel konuları öğrencilere kazandırmaktır. Öğrencilerin sitolojinin temel kavramlarını öğrenmesi, hücrenin kimyasal bileşimi, hücre çeperi ve membran yapısı ve organeller arasındaki ilişkinin kurulabilmesini, sitoloji konuları ile ilgili analitik düşünceye sahip olabilmesi, deneysel mantık geliştirebilmesidir. Dersin hedefleri hücrenin temel yapısı ve organizasyonunu, hücredeki biyolojik olayların gerçekleşmesini sağlayan yapıları öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Cooper G. M., Hausman R. E. Hücre (Moleküler Yaklaşım) (Eds: Sakızlı, M., Atabay, N.), 2006. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Soru-Yanıt |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
cetin.ilgaz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra duyurulacaktır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|