Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Biyoloji |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ARZU GÖRMEZ |
Dersi Alan Birimler |
Biyoloji |
Dersin Amacı |
Dersin Amacı, öğrencilerin zooloji tarihçesi, tanımı, zoolojideki bilim dalları; hücre kimyası (inorganik ve organik moleküller); hücre: protoplazma, organeller, nukleus, bölünmeler ve protein sentezi; canlı sistemlerin organizasyonu: dokular (epitel doku, bağ ve destek doku, kas doku ve sinir doku); eşeysiz ve eşeyli çoğalma; hayvanların sınıflandırılması hakkında bilgi sahibi olmalarını sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Campbell, N.A. ve Reece, J.B. Çev. Edit.: Ertunç Gündüz, Ali Demirsoy, İsmail Türkan, Biyoloji, Palme Yayıncılık, Ankara, 2006. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Sunum, konu anlatımı, soru cevap tekniği, ödev. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Öğrenci ara sınav ve yarıyıl sonu sınavında sorulacak sorular ile değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dönem boyunca derslerin %70'ine devam etme sorumluluğu öğrenciye aittir. Ders saatine ve ödev teslimi ile ilgili belirtilen zamana uyulmalıdır. Derslerde ve sınavlarda meydana gelebilecek etik-dışı davranışlar konusunda ilgili yönetmelik çerçevesinde hareket edilecektir. D.E.Ü. Fen Fakültesi öğretim ve sınav uygulama esasları yönetmeliğini http://web.deu.edu.tr/fen adresinden temin edebilirsiniz. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
cetin.ilgaz@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Daha sonra ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|