Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Özel Eğitim Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. SAFİYE SUNAY YILDIRIM DOĞRU |
Dersi Alan Birimler |
Özel Eğitim Doktora |
Dersin Amacı |
Dersin amacı, özel eğitim uzmanlarına özel eğitim alanında gerçekleştirmeyi planladıkları niteliksel araştırmaları sistematik planlamaları ve uygulamalarına destek olacak yöntemsel bilgi ve becerilerin kazandırılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ders notları, alanda yapılan bilimsel makaleler ve kitaplar |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, Örnek Olay İncelemesi, Sunum |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Konular sınıfta işlenecek ve gerektiğinde tartışma açılacaktır. Öğrenciler konulara ilişkin kaynakları önceden okuyarak derse hazırlıklı gelecekler ve sınıf içi etkileşime katılacaklardır. Öğrenciler kendilerine verilen konuları hazırlayıp sunmakla yükümlüdürler. Öğrenciler, kendilerine verilebilecek dersle ilgili sorumlulukları yapmakla yükümlüdürler |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Konular sınıfta işlenecek ve gerektiğinde tartışma açılacaktır. Öğrenciler konulara ilişkin kaynakları önceden okuyarak derse hazırlıklı gelecekler ve sınıf içi etkileşime katılacaklardır. Öğrenciler kendilerine verilen konuları hazırlayıp sunmakla yükümlüdürler. Öğrenciler, kendilerine verilebilecek dersle ilgili sorumlulukları yapmakla yükümlüdürler |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ayse.sarica@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı 13:00 17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|