Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. İLKAY TAŞ GÜRSOY |
Dersi Alan Birimler |
Turizm İşletmeciliği |
Dersin Amacı |
Pazarlama iletişimi unsurlarının iletişim odaklı bütünleşik bir bakış açısıyla ele alınarak müşteriler ve diğer paydaşlar ile başarılı ilişkiler geliştirilmesine yönelik olarak planlama, geliştirme ve yürütme süreçlerinin, bu süreçleri etkileyen faktörlerin ve çevresel koşulların anlaşılmasını sağlamak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Blakeman, R. (2023). Integrated marketing communication: creative strategy from idea to implementation. Rowman & Littlefield. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, grup ödevleri ve örnek olay çözümlemeleri |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sınavlar ders içeriğindeki tüm konuları kapsayacaktır. Öğrenciler ders içinde yer alan tartışma, uygulama ve örnek olay çalışmalarından da sorumludur |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlar ve dersle ilgili diğer çalışmalar, dersin anlaşılmasının yanı sıra, dersin temel kavramları ve konuları arasındaki bağlantıların yorumlanmasını değerlendirmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
ilkay.tas@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Çarşamba / 10:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|