Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
İşletme (İngilizce) ((UOLP-New York Eyalet Üniversitesi (Suny Albany)) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ÖMÜR NECZAN ÖZMEN |
Dersi Alan Birimler |
İşletme (İngilizce) ((UOLP-New York Eyalet Üniversitesi (Suny Albany)) |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı, uluslararası İKY çerçevesini çizmek, küresel süreci incelemek, çok uluslu şirketlerin farklı ülkelerdeki işyeri uygulamalarını nasıl ve niçin değiştirdiklerini, uluslararası bağlamda yönetim geliştirme, ödemeler ve ödüllendirmeler, işe alma ve yerleştirme gibi belirli İK konularındaki uygulamalarını aktarmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Ana ders kitabı: Chris Rees, and Tony Edwards (2011), International Human Resource Management: Globalization, National Systems and Multinational Companies (Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetiimi: Küreselleşme, Ulusal Sistemler ve Çokuluslu Şirketler), 2/E (2.Baskı), Publisher (Yayımcı): Financial Times Press, ISBN-10: 0273716123, ISBN-13: 9780273716129. Aşağıdaki bağlantıdan da kitaba erişim mümkündür: http://www.pearsoned.co.uk/bookshop |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenciler seçme faaliyetleri yoluyla yurt dışı görevlendirmelerin nasıl geliştirilebileceğini açıklayacaklardır. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Dersin %70 ine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|