Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
AR-GE ve İnovasyon Yönetimi Tezli Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ETHEM DUYGULU |
Dersi Alan Birimler |
AR-GE ve İnovasyon Yönetimi Tezli Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Dersin temel amacı bir kuruluşta yürütülen süreçlerin güvenlik, risk ve kalite yönetimi bakış açısıyla algılanıp, süreçlerin iyileştirilmesinde ve geliştirilmesinde, karşılaşılan problemlerin çözümünde kalite, güvenlik ve risk ile ilgili sistematik yaklaşımları anlama ve kullanma becerilerini kazandırmak ve bunlar ile ilgili araç ve yöntemleri etkin kullanma becerisini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Besterfield, D.H. Besterfield-Michna, C., Besterfield, G.H. and Besterfield-Sacre, M. (2003), Total Quality Management, Prentice-Hall. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Anlatım Metodu |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
İlan edilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrencilerin genel başarı durumlarına ve öğretim üyesinin inisiyatifine bağlı olarak, notların dönüşümünde çan eğrisi hesaplamaları kullanılabilir. Bu durumda, öğrencinin çan eğrisi hesaplamalarına katılabilmeleri için her sınavdan en az 25 puan almaları gerekmektedir. Eğer bir sınav sorusu yanıtsız bırakılmışsa o sorunun değeri sınav sonucundan çıkarılacaktır. Yalnızca yanıt verilmişse (bu yanıta nasıl ulaşıldığını gösteren hesaplamalar yoksa) soru değerinin %25 i ile puanlandırılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Özkan Tütüncü |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|