Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Girişimcilik Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ENGİN ÖZGÜL |
Dersi Alan Birimler |
Girişimcilik Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
İşletmeler günümüzde rekabet koşulları, teknolojinin hızlı değişimi ve değişen tüketici istek ve ihtiyaçları karşısında girişimci bir bakış açısı ile hareket ederek, ürün, süreç, yönetim yenilikleri gerçekleştirerek ve tüketicilere sundukları ürün ve hizmetler aracılığıyla değer yaratarak varlıklarını sürdürebilmekte, kar elde edebilmekte, rekabet avantajı yakalayabilmekte, kısacası kuruluş amaçlarını gerçekleştirebilmektedirler. Amaçlarını gerçekleştirmede özellikle pazarlama faaliyetlerinde değişim odaklı, yenilikçi hareket etmeleri büyük önem taşımaktadır. Bu bağlamda dersin amacı girişimci işletmelerin sürdürmeleri gereken pazarlama faaliyetlerini belirterek, bu faaliyetlerde başarılı olabilmeleri için çevresel faktörlerin öneminin anlaşılması ve pazarlama stratejilerinin oluşturulmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
1. Principles of Marketing-Philip Kotler&Gary Armstrong |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
İnteraktif sınıf ortamı, vaka çalışmaları, dönem ödev çalışmaları. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
gunal.once@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Dönem başangıcında ilan edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|