Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sanat ve Tasarım Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. SEVGİ AVCI |
Dersi Alan Birimler |
Sanat ve Tasarım Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Heykel sanatını renk açısından ele almak ve 19 yy da heykelde Renk kullanımı hakkındaki görüşleri sanatçı gözüyle irdelemek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: Sevgi Avcı, `Heykel ve Renk , 2003 - Sanatta Yeterlik Tezi- |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1- Sözlü Anlatım 2- Görsel sunum eşliğinde Anlatım, 3- Ödev -araştırma, anlatım, sunum-, 4- Dersi alan öğrencilerle önceden belirlenmiş konu etrafında tartışma-Seminer-, 5- Final sınavı ve ödev ile bilgisini derli toplu yazabilme |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1 - Öğrencinin derse devam durumu, 2- Derse aktif katılımı, 3- Ders kapsamında bizzat yaptığı araştırma bakımından; araştırmanın niteliği, konu başlığı ile içeriğinin uyumu; kullanılan kaynakça içeriği; metnin yazım kurallarına uygunluğu, 4- Yaptığı araştırma ve ödev ile edindiği bilgisini sözlü ve yazılı olarak ifade edebilmesi, 5- Edindiği bilgi üzerinden tartışabilmesi, 6- Vize ve Final sınavlarında yazılı olarak aktardığı bilginin soru ile örtüşmesi, dikkate alınır . |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1- Dersin en az %70 ine katılmak 2- Ders işleyişinde önceden belirlenmiş ödev-sunum-seminer ve sınav takvimine uymak |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sevgi.avci@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Perşembe günleri 15:30-17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|