Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Denizcilikte Emniyet, Güvenlik ve Çevre Yönetimi Doktora |
Dersin Düzeyi |
Doktora |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ÖMÜR YAŞAR SAATÇIOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Denizcilikte Emniyet, Güvenlik ve Çevre Yönetimi Doktora |
Dersin Amacı |
Teknolojik yeniliklerin gelişimi ile, denizcilik sektöründe teknolojinin yaygınlaşma sürecinin ilkeleri, analizi ve gözden geçirilerek incelenmesi; deniz ticaretinin, güvenliğinin ve çevrenin korunmasına olan teknik katkılarının ve gelecekteki perspektiflerinin tartışılması, denizcilik sektörünün ilerlemesinin önünü açacak teknolojik yeniliklerin incelenmesi ve tartışılması. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Mega Tech, Editör: Daniel Franklin, Çeviren: Büşra Seyrek, Siyah Kitap Yayınları, 2019. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Literatür tarama, veri analizi, vaka çalışmalarının uzaktan eğitim yöntemiyle gerçekleştirilmesi. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Denizcilik sektöründeki icatların etkilerinin incelenmesi ve yaratıcılık ile ilgili kavramlar tartışılacaktır. Denizcilik sektöründeki teknolojik yeniliklerin sektöre ve çalışanlara etkisi ve Bilimde uzmanlık düzeyinde bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip olma, araştırma, inceleme, yorumlama, sözlü ve yazılı ifade becerileri ve yetkinlikleri değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Prof. Dr. Ömür Yaşar Saatçioğlu |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|