Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Grafik Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. TUĞCAN GÜLER |
Dersi Alan Birimler |
Grafik Tasarımı |
Dersin Amacı |
Tasarım üzerine ileri düzeyde çalışmalar yapmak. Kenti ve İzmir'i nesnel araştırmalar sonucu kamunun yararına oluşan durumları değerlendirerek iletişim tasarımı, kitle ve medyum birlikteliğine uygun özgün tasarım projesi üretmek ve izleyicilere sunmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Pictograms Icons and Signs, Hübner - Abdullah |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Dersin ilk yarım saatinde kentte yaşanan olayların nasıl göründüğü üzerine tartışılır. Yarım saatin sonunda ortak izlenen bireysel görüşmeler başlar. Öğrenciler derse sürekli aktif olarak katılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
Doğru ve geliştirilebilir bir tasarım problemi yakalamak projenin varacağı yerin düzey açısından çok önemlidir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Akademik Dürüstlük: Öğrencilerin verilen projeleri kendi düşünce ve becerileriyle tamamlaması ve öğrencilerden bu bağlamda tamamen özgün çalışmalar üretmesi beklenmektedir. Herhangi bir biçimde bir başka çalışmadan doğrudan esinlenme, bire bir yararlanma, bir benzerini üretme ve hatta bir başkasına yaptırtma gibi durumlar kesinlikle arzulanmamaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-Posta: tugcan.guler@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatine ek olarak önceden randevu almak kaydıyla görüşme yapılabilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|