Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
Dersi Alan Birimler |
Amerikan Kültürü ve Edebiyatı Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Tez aşamasında olan öğrencilere danışman öğretim üyesinin Amerikan Kültürü ve Edebiyatı alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilere bilimsel etik ve çalışma disiplininin, tez konuları ile ilgili güncel literatürü, yeni gelişmeleri izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yeteneğinin kazandırılmasıdır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Konu ile ilgili kitap ve makaleler: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Tez ve dönem projesi çalışmasına başlayan yüksek lisans öğrencileri için danışman yönetiminde güncel gelişmeleri izleyerek çalışma konuları ile ilgili araştırma ve inceleme sonuçlarının değerlendirilmesi, tartışılmasıdır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
Başarılı / Başarısız |
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Etkinlikler ayrıntılı olarak "İş Yükü Hesaplaması" bölümünde verilmiştir. |
Değerlendirme Kriteri |
Tez aşamasında olan öğrencilerin çalıştıkları bilimsel alan ile ilgili güncel literatürü ve yeni gelişmeleri izleyebilme, değerlendirebilme ve tartışabilme yetenekleri hazırladıkları proje ile ölçülmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Tez çalışmasının safhaları danışman öüğretim üyesinin belirleyeceği bir takvim çerçevesinde ilerleyecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|