Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Denizcilikte Emniyet, Güvenlik ve Çevre Yönetimi Yüksek Lisans |
Dersin Düzeyi |
Yüksek Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. BURAK KÖSEOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Denizcilikte Emniyet, Güvenlik ve Çevre Yönetimi Yüksek Lisans |
Dersin Amacı |
Hizmetler sektöründe ulaştırma alanı içerisinde yer alan deniz ulaştırması için yürütülen çeşitli etkinliklerde, öncelikler ve izlenecek yollar için rehber konumundaki deniz ticaret politikalarını neden ve nasıllarıyla diğer ulusal ve uluslararası politikalarla ilintisi ve bağlantılarının kavranması, ilgili alandaki uygulamalarda karşılaşılabilecek sorunları çözme konusunda analitik yaklaşımlar ortaya koyabilmek ve tartışmak. Tutarlı, dengeli ve sürdürülebilir denizcilik politikalarının oluşturulmasında aktif katılımcı ve yetkin uzmanların yetişmesi. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Yardımcı kaynaklar: Özer, Didem. Türkiyede Deniz Ulaştırma Politikaları Oluşturma Süreci ve Stratejik Analizler , Dokuz Eylül Üniversitesi Yayınları, 2010 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Literatür tarama, vaka çalışmaları, sunum ve tartışma |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Çağdaş sorunlar konusunda bilgi sahipliği: Sınavlarda gösterilen performans, ve hazırlanacak ödevin sunumunda yararlanılan literatürün kapsam ve genişliği |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Assist. Prof. Dr. Burak Köseoğlu |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|