Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. ÖZKAN TÜTÜNCÜ |
Dersi Alan Birimler |
Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği |
Dersin Amacı |
Bu dersin temel amacı, araştırma süreci (sorun belirleme, veri toplama, veri analizi ve sonuçları yorumlama) ve bilimsel araştırma yöntemlerini (deneysel yöntem, betimleme yöntemi, tarihi yöntem vd.) inceleyerek, öğrencilerin doktora tez süreci ve sonrasında bilimsel etik ve değerlere bağlı kalarak araştırma yapabilmelerini sağlamaya yönelik gerekli literatür bulma, veri toplama, verileri değerlendirme ve rapor yazma tekniklerini hedef gruba öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Robert A. Day, Bilimsel Bir Makale Nasıl Yazılır ve Yayımlanır , Çeviri: Gülay Aşkar Altay, Tübitak , 2000, |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders anlatımı, bireysel çalışmalar, sunumu içermektedir. Dersle ilgili olarak kuramsal incelemenin yanında, örnek çalışma (olay) inceleme ve çözümlemesi, tartışma, grup çalışması önemlidir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Kuramsal incelemenin yanında, örnek çalışma (olay) inceleme ve çözümlemesi, tartışma, grup çalışması, sunum ve yazılı ölçme ve değerlendirmeden oluşmaktadır. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Turabiye Mah. Beyler Cad. No:4 Seferihisar/İzmir |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Haftalık ders planına göre düzenlenecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|