Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Sondaj Teknolojisi |
Dersin Düzeyi |
Önlisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. DR. YILDIZAY AYYILDIZ SELİMOĞLU |
Dersi Alan Birimler |
Madencilik Teknolojisi |
Dersin Amacı |
Bu dersin amacı; öğrencilerde çevre ve sürdürülebilirlik konularında bilinç oluşturmak, bu konuların birbirleriyle olan ilişkilerini kavratmak, sürdürülebilir kalkınmanın hedeflerine yönelik eleştirel düşünmelerini sağlamak, sürdürülebilir bir çevre ve yaşam hakkında yorum yapıp tartışabilmelerini sağlamaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Başar, S. (2018). Sürdürülebilir Kalkınma ve Çevre. Erzurum: Fenomen Yayıncılık. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
İşbirlikli öğrenme, grup çalışması, bilgisayar destekli öğrenme, sunum tekniği, soru-cevap tekniği, örnek olay incelemesi, probleme dayalı öğrenme, beyin fırtınası. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Sunumlarda verilen temel kavramları anlamlı öğrenmesi, kavramların birbirleri ile ilişkilendirmesi, sebep-sonuç ilişkilerini kurulabilmesi ve soru veya problemlere yönelik mevcut bilgilerini kullanarak yorum yapabilmesi ve fikir üretiminin değerlendirilmesi ara sınav, final sınavı ve ödevlerle gerçekleştirilecektir. |
Değerlendirme Kriteri |
I. Vize sınavı: %25 |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Derslerin %70'ine devam zorunluluğu bulunmaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
Dokuz Eylül Üniversitesi, Torbalı Meslek Yüksekokulu |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Haftaiçi, 09:00-17:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|