Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
MUSTAFA KULA |
Dersi Alan Birimler |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Amacı |
Moda Aksesuar ürün tasarımı sürecinde araştırma, problem tanımlama, (ürün) işlev analizleri, kavram geliştirme, ürün eleştirisi, yaratıcı ürün önerileri geliştirme, teknik detay çözme, malzeme ve üretim tekniği belirleme aşamalarına dair bilgi birikimlerinin, profesyonel ürünlere dönüştürmeleri süreci üzerine odaklanır. Ürün Tasarımında Kurum Kimliğinin Önemi; tasarlanan yeni bir üründe bir kurumun yapısını, marka imajını, üretim felsefesini de içine alarak nasıl bir yol izleneceğinin yöntemleri anlatılması. Aksesuar ürünlerinin geliştirilmesi, koleksiyon hazırlama disiplini ile öğrencilerin hazırlayacakları tasarım koleksiyonlarıyla gösterilen tekniklere uygun olarak düzenlenmesi, Markalaşma açısından ürün geliştirme süreçlerinin temel bilgilerinin aktarılması ve tasarlanan ürünlerin üretilebilir gerçeklikte ve detayda olmasını hedeflenmektedir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
... hedef kitleler belirlenir ve bilgiler araştırmalar ile desteklenir. Farklı öğretiler hedeflenerek 2 proje hazırlatılır. Tasarım süreci aşağıdaki sıralamayla yaptırılır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders değerlendirme aşaması; |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrencinin; eskiz ve uygulama süreçlerinde gösterdiği performans göz önüne alınarak, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1.Dersin % 80 nine katılım zorunludur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
mustafa.kula@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 15.00- 16:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|