Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. NEŞEM ERTAN |
Dersi Alan Birimler |
Aksesuar Tasarımı |
Dersin Amacı |
Bu ders kapsamında; takı tasarımına ait güncel uygulama örneklerinin incelenmesi, günümüz takı tasarımcılarının konsept ve koleksiyon oluşturma çalışmaları hakkında bilgi edinilmesi, alternatif malzeme ve tekniklerin kullanıldığı yeni takı önerilerinin öğrenci tarafından atölye koşulları dahilinde ürün olarak oluşturulması amaçlanmıştır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Lewin, Suzan Grant (1994). One of a Kind, American Art Jewelry Today. New York, Harry N. Abrams, Inc., Publishers |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Ders Kapsamında; |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ödevler ve sunumlar; öğrencinin araştırma yöntemlerini ve tasarlayıp ürettiği ürünlerin sunumunda kendini ifade etme yetisini sorgulamaktadır. |
Değerlendirme Kriteri |
Derse devam ve katılım azami önem taşır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Ders akışını öğrencilerin talep ve ilgileri ile gerçek zamanlı olarak manipüle edilmektedir. Zira kaynak önerilmeyen bir içerik söz konusu olduğundan bireysel katılım ve ilginin aktif olmadığı koşullar bilgi aktarımı hariç tüm unsurları engellediğinden amaca hizmet etmeyen koşullardır. Öğrencilerin gerek sınav gerekse sunumlarda; destek, anlama ve/veya eleştiri amaçlı katılımları bireysel iletişim becerilerinin yanı sıra öz saygılarını pekiştirerek sıra dışı yaklaşımlar kurgulayabilmelerine zemin yaratmaktadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
nesem.ertan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Salı günleri 12:30-13:00 arası |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|