Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Uluslararası İşletmecilik ve Ticaret (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ AYÇA KÜBRA HIZARCI |
Dersi Alan Birimler |
Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Bir modül formatında düzenlenen bu seminer dizisinin temel amacı öğrencileri iş dünyasının pratik boyutlarıyla, ve yaşanmış deneyimlerle buluşturmaktır. Böylece söz konusu deneyimler ve pratik bilgilerin kendi gelecek planlamalarında yol gösterici olacağı beklenmektedir. Dolayısıyla seminer dizisinin diğer amaçları da öğrencileri mezuniyet sonrası hayatlarına hazırlamak ve iş dünyasıyla doğrudan temas kurmalarına yardımcı olmaktır. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ders materyalleri ilgili kitap ve makalelerden oluşacaktır. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1. Ders anlatımı |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
1. Öğrenci mezuniyet sonrası iş yaşamına yönelik planlarını ve bunları nasıl gerçekleştireceğini seminerler boyunca edindiği bilgi ve izlenimler doğrultusunda ortaya koyacaktır; |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
1. Seminerlere katılım zorunlu olup, katılım performansı öğrencinin değerlendirilmesinde etkili olacaktır. Seminer dizisi boyunca iki grup seminere yer verilecektir. Genel giriş ve açılış dersi ile başlayacak ilk haftanın ardından iki haftada bir uluslararası işletmecilik alanında faaliyet gösteren girişimcilerden ve firma yetkililerinden seçilecek konuşmacılar deneyim ve önerileri hakkında konuşacaktır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|