Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Geleneksel Türk Sanatları Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
ÖZKAN BİRİM |
Dersi Alan Birimler |
Kurgu, Ses ve Görüntü Yönetimi |
Dersin Amacı |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İlan Edilecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Bu derste, Ebru sanatı ile ilgili, terminoloji, tarihi gelişimi ve ebru çeşitleri ve özellikle kitap sanatları ile ilgili disiplinler arasındaki bağ, örnekler üzerinde anlatılacak. Türk Ebru sanatında kullanılan geleneksel boyaların, malzemelerin tanıtımı ve hazırlanması yapılacaktır. Ebru çeşitleri, ulaşılan ilk örnekleri üzerinde tanımlamalar yapılarak kağıt üzerinde uygulamaları aşama aşama yapılacaktır. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ders 2 kredi ile teorik ; , 2 kredi ile de uygulama şeklinde işlenecektir.Dönem içinde öğrencinin dersin özünü derste kavrayabilmesi maksadıyla hem ara sınavı hem de yoklama sınavı yapılmaktadır.Dönem içi ara Sınavında, ilgili ders kitapları verilen ders notlarındaki anlatımların bilgi olarak, hangi derecede kavrandığı ve ayrıca tasarımla ilgili uygulamaların,hangi derecede beceriye dönüştüğü değerlendirilecektir.Dönem içi yapılan ara sınavın % 15 i, ayrıca dönem sonundaki final sınavının %20 si ile bilgi ve beceri testi yapılmış olacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|