Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Geleneksel Türk Sanatları Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DOÇ. BAHADIR ÖZTÜRK |
Dersi Alan Birimler |
Eski Çini Onarımları |
Dersin Amacı |
Öğrencilere, vektör tabanlı bir tasarım programamını, Geleneksel Türk Sanatları Bölümü öğrencilerinin proje, araştırma ve sunumları için kullanmayı öğretmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi derste, öğrencilerin Geleneksel Türk Sanatları Bölümü desen tasarımlarında, araştırma ve sunum hazırlıklarında kullanabilecekleri programların çalışma prensiplerini, programlar arası farkları, menü ve araçların işlevlerini, Geleneksel Türk Sanatları Bölüm Projeleri üzerinden uygulamalarla tanıtmakta ve öğrencilerden benzer uygulamaları yapmasını beklemektedir. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dersin değerlendirmesi, vize (%30), ödev (%30), derse katılım (%10), final (%30) ve Bütünleme sınavları ile yapılır. Ödev ve derse katılımda, derste yapılan uygulamaların sonunda öğrenciye verilen ödevlerin yapılması ve içeriği ile öğrencinin derse karşı gösterdiği performans değerlendirilir. Vize, final ve bütünleme sınavları uygulamalı olarak yapılır ve derslerde yapılan uygulamaların benzerleri sorulur. |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirmede, ders içinde yapılan tanımlamalar, açıklamalar ve terimlerin doğru kullanımına, uygulama çalışmalarında yapılan pratiklerin öğrenilip, öğrenilmediğine dikkat edilir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler, ders başlangıç saatinde sınıfta hazır bulunur. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
bahadir.ozturk@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Belli bir görüşme günü yoktur. Öğrenci ihtiyaç duyduğunda öğretim üyesi ile iletişime geçebilir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|