Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzik Teknolojisi |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. CİHAN IŞIKHAN |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Teknolojisi |
Dersin Amacı |
Yayıncılıkta kullanılan ses donanım ve bağlantılarını inceleyerek, televizyon yayınları başta olmak üzere yayıncılık ortamlarında ses operatörü uygulamalarını ve ses sinyal akışını öğrenmek. Yayın ses format ve standartlarıyla yayıncılığa özel ses donanımlarını bilmek. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Kendine özgü bir çalışma alanı olan yayıncılık sektörünün mekân ve çalışan özelinde sunumla tanıtımı sonrasında, yayıncılıktaki ses sinyal akışı ve donanımların incelenmesi. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Ara ve final sınavlarında sorulacak olan soruların yukarıda belirtilen oranlarla değerlendirmeye alınacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Sınavlarda sorulan soru adedine göre 100 tam not üzerinden yapılacak dağılım sınav öncesinde belirtilecek, yanıtlara göre hesaplanan puan toplamı değerlendirmeye alınacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Dersin başlama saatinden sonra gelenler bir defa verilecek araya kadar derse alınmaz. Ara sonrası gelenler yarım ders katılımı olarak değerlendirmeye alınır. Tüm katılımlar yukarıda belirtilen oranla genel değerlendirmeye alınacaktır. Her ders sonuna doğru bir sonraki derste işlenecek konu çalışma-araştırma konusu olarak öğrenciye sunulur. Sunulan konunun dersteki ilk anlatımı öncesi çalışma-araştırma sonuçları tartışıldıktan sonra derse başlanır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
E-posta: cihanisikhan@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|