Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Müzikoloji Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. DR. CİHAN IŞIKHAN |
Dersi Alan Birimler |
Müzik Bilimleri |
Dersin Amacı |
Orkestralamaya yönelik yöntem ve teknikleriyle bilgisayar/keyboard kullanarak popüler müzik tasarlamak ve tasarlanmış bir popüler müziğin notasyonunu oluşturmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
MZS 4005 - Popüler Müzik Tasarımı I |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İlan Edilecektir. |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Yazılımlar üzerinde müzik tasarımının bilgisayar-müzik ilişkisi içinde çözümlenmesi üzerinde durulacağından, müziksel birikimin üretime yönelik teknolojiyle olan ilişkisini sorgulamak ve bu bağlamda yazılımları kullanmak. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Derse katılım ve hazırlanan ödevlerin kontrolü değerlendirmede ilgili oranlarda önceliklidir. Bunlarla birlikte finalde donanım kullanımına ve çalım tekniğine yönelik uygulamalı bir sınav yapılacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirmede derse katılım ve hazırlanacak ödevler oranları çerçevesinde etkilidir. Derse katılımda değerlendirme, yasal katılım oranının 100 üzerinden hesaplanmasıyla, hazırlanacak ödevler için belirlenecek kriterler de yine 100 üzerinden kontrolle değerlendirilecektir. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Derse katılım ve zamanında derse başlangıç önemlidir. Bu nedenle ders saatinde herkesin sınıfta veya stüdyoda hazır bulunması gerekir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
İlan Edilecektir. |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
İlan Edilecektir. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|