Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ NEDA İSMAİL ATAR |
Dersi Alan Birimler |
Heykel |
Dersin Amacı |
20-21.yy heykel sanatındaki gelişmeleri sanatçılar, sanat eserleri ve akımlar üzerinden tartışmak. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
The Sculptural Idea, James J. Kelly, Wavewland Press, New York,1991 |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Öğretim üyesi tarafından her ders belirlenen konu çerçevesinde görsel sunum eşliğinde anlatım yapılacak. Dersin sonunda soru-cevap şeklinde öğrencilere konu ile ilgili tartışma ortamı yaratılacak. Her hafta işlenecek konuya öğrencilerin de hazırlanması istenecek ve bu yolla derse katılım arttırılacak. |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Dersten bir hafta önce öğrencinin konuya hazırlanması istenecek ve ders başında öğretim üyesinin sorularıyla bu yoklanacak. Değerlendirmede derslere katılım, öğrencinin ders esnasında öğretim üyesi tarafından sorulan sorulara verdiği yanıtların düzeyi ve tartışma ortamına öğrencinin sağladığı katkı, ödev düzeyi göz önünde bulundurulacaktır. |
Değerlendirme Kriteri |
Değerlendirme, öğrencinin ders içindeki tartışma ortamına katılım performansı vize ve final sınavında aldığı notlar üzerinden yapılacaktır. |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrenciler dersin konusuyla ilgili hazırlık yapmak zorundadır. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
nedaismailatar@gmail.com |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Her Çarşamba saat 12.00-13.00 saatleri arasındadır. |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|