Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Heykel Bölümü |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
PROF. SEVGİ AVCI |
Dersi Alan Birimler |
Grafik |
Dersin Amacı |
Modele dayalı bir formu çizgiyle analiz ederek form hafızasını güçlendirmek ve Çizim sanatının inceliklerini öğretmek; Zihindeki bir formu, soyut kavramları ve/veya heykel projelerini taslak halinde çizgi ile ifade edebilme yeteneğinin geliştirmektir. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
Ana kaynak: |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
1-Sözlü Anlatım, |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Öğrencinin ders konularını kavraması ve bunu göstermesine odaklanan geliştirici değerlendirme yöntemi uygulanır. Öğrencinin derse üst düzeyde katılımını gerektirecek inisiyatif ile Öğretim elemanı ve öğrenciyi etkin ve sürekli iletişim içinde tutacak bir planlama dahilinde öğretim üyesi rehberliğinde uygulanır. Öğrencilerden kendi belirledikleri malzeme ve tekniklerle canlı modelden yaptıkları etüt çalışmalarını dersteki tüm öğrencilerin görebileceği şekilde sunması; deneyimlediği bilgi ve düşüncelerini aktarması ve ne gibi sorunları irdelediğini açıklaması beklenir. Tartışma ortamı içinde karşılıklı değerlendirmelerle öğrencinin ufkunu açacak saptamalar yapılması esastır. |
Değerlendirme Kriteri |
1- Ders kapsamında bizzat yaptığı uygulamalı çalışmaların teknik ve artistik bakımından niteliği, |
Dersin Öğretim Dili |
Türkçe |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
Öğrencinin |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
sevgi.avci@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Ders saatleri |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|