Ders Bilgileri
|
Dersi Veren Birim |
Gemi Makineleri İşletme Mühendisliği (İngilizce) |
Dersin Düzeyi |
Lisans |
Ders Koordinatörü |
DR. ÖĞR. ÜYESİ OLGUN KONUR |
Dersi Alan Birimler |
Deniz Ulaştırma İşletme Mühendisliği (İngilizce) |
Dersin Amacı |
Genel tanımlar, iş kazaları ve meslek hastalıkları tanımları, iş kazalarının analizi, iş güvenliği ile ilgili ulusal kurumlar, iş güvenliği ile ilgili ulusal kurumlar, iş güvenliği kurulları, iş yerlerinin denetlenmesi, meslek hastalıkları, meslek hastalıkları, iş kazalarının ve meslek hastalıklarının önlenmesi, iş güvenliği ile ilgili uluslar arası mevzuat. |
Dersin Öğrenme Kazanımları |
||||||
|
Dersin Öğretim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Önkoşulu/Önkoşulları |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Ders İçeriği |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ders İçin Önerilen Kaynaklar |
İş Güvenliği ve Sağlığı alanında kanun ve yönetmelikler |
Öğrenme ve Öğretme Yöntemleri |
Literatür tarama, veri analizi, vaka çalışmaları, kanun ve Yönetmelikler |
Değerlendirme Yöntemleri |
||||||||||||||||||||||||
|
Değerlendirme Yöntemlerine İliskin Aciklamalar |
Yok |
Değerlendirme Kriteri |
İş Güvenliği ve Sağlığı alanında bilgi, beceri ve yetkinliklere sahip olma, araştırma, inceleme, yorumlama, sözlü ve yazılı ifade becerileri ve yetkinlikleri değerlendirilecektir. PÇ - ÖÇ matrisleri oluturulmuş ve her bir ÖÇ için değerlendirilme yöntemi belirlenmiştir. Öğrencilerin her bir ÖÇ için 60 ve üzeri başarı ortalaması olması beklenmektedir. Ayrıca ders değerlendirme anketlerinde, dersin hedeflerinde olan program çıktılarının 4 ve üzeri olması beklenmektedir. |
Dersin Öğretim Dili |
İngilizce |
Derse İlişkin Politika ve Kurallar |
İlan Edilecektir. |
Dersin Öğretim Üyesi İletişim Bilgileri |
olgun.konur@deu.edu.tr |
Ders Öğretim Üyesi Görüşme Gün ve Saatleri |
Cuma 11:00-12:00 |
Staj Durumu |
YOK |
İş Yükü Hesaplaması |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Program ve Öğrenme Kazanımları İlişkisi |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|