Hafta |
Konular |
Açıklama |
1 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
2 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
3 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
4 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
5 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
6 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
7 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
8 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
9 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
10 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
11 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
12 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
13 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
14 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|
15 |
danışman öğretim üyesinin çalıştığı bilimsel alandaki bilgi, görgü ve deneyimlerinin aktarması, öğrencilerin bilimsel etik ve çalışma disiplininin, güncel literatürü izleyebilmesi ve değerlendirebilme yeteneğinin kazandırılması amacı ile tez çalışmalarının bilimsel temellerinin oluşturulması ve yürütülmesi |
|